Hvor skal varerne til din webshop komme fra?

Det har ikke den store betydning, om du sælger en enkelt, bestemt vare i din webshop, eller du har et bredt sortiment, så det er svært at stadfæste, hvad det er for en kategori eller genre af salgsvarer, som du forhandler.

For hvis du skal gøre dig forhåbninger om at være blandt de bedste webshops, så er der mange led i det med at tage sig af selve webshoppen foruden selve handelsdelen, kundeservice og meget andet, som du skal have styr på.

For det første har det med at gøre, at man skal have opstillet ens webshop, lavet designet og mere til, der har at gøre med selve skelettet til webshoppen for både det, som kunderne ser, og hvad man ellers skal arbejde med bag gardinet.

Det kan du finde mere ud af, hvis du klikker ind på det link, der var tidligere i artiklen.

Men det handler jo også om, at se på, hvor du får dine varer til webshoppen fra.

Gør dig tanker om, hvor indholdet til webshoppen kommer fra

Her tænker vi ikke så meget over, hvad det reelt er, som du sælger, men hvor varerne kommer fra, for en webshop præsenterer jo altid den bedste udgave af varen, og kunden forventer, at man får en tilsvarende – hvis ikke bedre – udgave af det, som der er præstenteret på hjemmesiden.

Det er ikke som nede i en dagligvarebutik, hvor kunderne kan gå og vælge blandt flere af samme udgaver, der har den bedste farve, størst antal eller mest for prisen.

Så hvis ens varer ligger i et fjernlager, hvor de er opbevaret under dårlige forhold, så kommer kunden ikke til at være glad for at modtage noget herfra.

Har man selv varerne på ens eget lager, hvor man sender ud fra, så har man bedre styr på, hvordan den enkelte vare har det, når den bliver sendt ud.

Skal varen komme fra udlandet?

Hvem skal leverer varen af budbringerfirma og så videre?

Der er mange ting at overveje.